Warsztat ślusarza - settlers.

Ta budowla jest bardzo przydatna, chociaż ja jej nie mam. Warsztat ślusarza służy w grze settlers do produkowania narzędzi, czyli młotków bo tak one wyglądają. Na wyższych poziomach przekonasz się, że narzędzia są bardzo ważne do budowania i ulepszeń kopalni. Na niższych poziomach nie są one bardzo potrzebne bo różne chaty drwali i leśników zużywają tylko 10 sztuk narzędzi.
Ale potem będą to już setki tego produktu.
Koszt budowy warsztatu niewielki - 40 i 60 desek i narzędzi. W cyklu robi się 1 narzędzie przez 6 minut, więc trochę długo. Potrzeba do tego 1 sztuki brązu.
Mimo że warsztat daje narzędzia w ciągu, to ja wolę je robić w magazynie prowiantu. Za 150 desek i 150 kamienia mam 50 narzędzi, co mi się opłaca bo nie tracę patentów na budowę. Można jeszcze kupować kamień na targu, chociaż nie zawsze jest to takie opłacalne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz