Sprzęt elektroniczny za grosze


i nie tylko.


Natrafiłem niedawno na ładnie wyglądająca stronę, przypominającą kolorami niemalże grę settlers:)
Ale to zupełnie co innego. Stronka poświęcona jest internetowym aukcjom, na których można nabywać wspaniałe przedmioty codziennego użytku, czyli elektronika, agd i inne niezbędne przedmioty. Skoro jest już na rynku jeden gigant - allegro, to po co ja tutaj opisuję ten serwis aukcyjny?
Innowacyjnym pomysłem jest fakt, że licytacje zaczynają się od groszowych stawek, a niekiedy kończą się na kilkunastu złotych za drogi telewizor czy laptopa. Trochę mi tu śmierdzi, bo jak można nabyć nowy telewizor za kilkanaście złotych - trochę nierealne:)

DOŁĄCZ DO GIEŁDY Z TANIM SPRZĘTEM TUTAJ

Myślałem, że to jakaś ściema. Jednak serwis istnieje bodaj 3 lata, a ostatnio spotykałem nawet jego reklamy na Jedynce albo TVN(nie pamiętam już). To dla mnie jest dość dobry argument, bo jak by to byli rasowi złodzieje, to taka firma nie pożyłaby dłużej niż kilka miesięcy.

Drugi argument, bardziej rzeczowy, dzięki któremu jestem w stanie uwierzyć dlaczego nowy telewizor można kupić za kilka złotych to kwestia BID-ów.
Bidy to kredyty, dzięki którym można licytować. Nie są one drogie, ale jeśli skończy się aukcja to te bidy, które wykorzystałeś przepadają bez znaczenia czy wygrałeś aukcję czy nie udało Ci się. Trzeba kupować nowe bidy, aby móc próbować szczęścia następnym razem.
Plusem jest, że można licytować inne rzeczy niż nowe komputery. To bardzo duży plus, bo są też tam takie przedmioty, o których możne wiedzieć mniejsza liczba ludzi. Bo na elektronice znać się może wiele młodych ludzi, dlatego ich liczba na aukcjach będzie większa. Ale jakieś rzeczy cieszące osoby "starszej daty" też się tam mogą znaleźć. Np. klocki lego, kawy i inne drobiazgi. A znajomość internetu przez takie osoby jest mniej prawdopodobna, ale nawet wśród moich znajomych(w młodym i średnim wieku) serwis ten jest mało znany.

Ceny bidów zaczynają się od 23(kiedyś widziałem za 9 ale pewnie już nie obniżą ceny) złotych, ale lepiej chyba kupić te za 45pln, bo masz większy pakiet. Zresztą sam możesz ocenić, co będzie lepsze. Jeśli jesteś ciekaw aukcji za grosze to możesz dołączyć do giełdy poniżej.

DOŁĄCZ DO GIEŁDY Z TANIM SPRZĘTEM TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz