Magazynowanie w settlers online

Od jakiegoś czasu zaprzestaje powoli grywać w tę jakże cudowną gierkę - czyli settlers online. Jednak od czasu tam zaglądam, żeby sprawdzić czy nie ma jakiś bonusów. I rzeczywiście, co nie wejdę raz na ruski rok - to dostrzegam tam interesujące bonusy w różnych postaciach. Zawsze jak wejdę to znajda się jakieś kosze z premią, albo klejnoty. Naprawdę jest z czym się zapoznawać, ponieważ można dzięki wzmocnić sobie jakaś budowlę. Ale ja mam w sumie wioskę do składowania węgla. Narobiłem dużo smolarni i teraz ciągle mam nadmiar węgla, którego nikt też nie chce ode mnie zakupić.  

No nic, chyba trzeba będzie się zalogować w grze settlers i pobawić się w rolnika-hutnika. A nóż, może coś nowego uzyskam i mi to bardzo pomoże w dalszej egzystencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz