Recenzja gry settlers online

Zawsze myślałem, że recenzje są potrzebne tylko w podstawówce i gimnazjum do zrobienia zadania domowego. Jednak i w przypadku filmów, płyt i gier są one koniecznością. więc i ja postanowiłem umieścić tutaj swoją recenzję dla The Settlers Online.

Skoro już znalazłeś się na tej stronie, to z pewnością kojarzysz mniej więcej grę Settlers. Ja nigdy nie grałem w zwykłą(komputerową) gierkę o Settlersach, ale z tego co się zorientowałem to była jakaś kultową gierką podobnie jak GTA, Medal of Honor, Comandos i inne starsze gierki, które i tak można dzisiaj pobierać z najbardziej prestiżowych portali traktujących o grach.

The Settlers Online.
Jest to powiązanie z wspomnianym wyżej Settlers. Gracz ma na celu rozbudowanie swojej osady na wyspie. Czyli tak jak w każdej grze, trzeba pozyskać drewno, żywność, kamień i wiele innych surowców. Właśnie to cechuje settlers online, że ta liczba surowców jest tak duża, że gracz musi trochę posiedzieć w grze aby rozwinąć produkcję. Osoby z umiejętnościami zarządzania i smykałką do ekonomi powinny cieszyć się tą grą. Żeby pozyskiwać tak różne surowce, należy mieć do tego celu budowle przeznaczone do każdego produktu. Z niektórych surowców, robi się inne żeby z nich następnie wytwarzać inne produkty. Prawie jak krajowa gospodarka:)

Podobają mi się także walka bez walki. Nie ma opcji atakowania innego gracza. Aby użyć swoich wojsk do walczenia, należy podbić wyspę z bandytami, albo wykonywać przygody. Za wszystko dostaje się doświadczenie, niezbędne do awansowania podczas gry.

Najbardziej podoba mi się żywotność konta, bo ja niekiedy nie gram 3-5 miesięcy, a po takim czasie zazwyczaj traci się wioskę w innych grach. W settlers online twoje budynki i surowce są nadal aktywne.

Darmowa gra.
Niestety żeby pozwolić sobie na więcej, trzeba zakupić klejnoty w sklepie Ubisoft. Nie są to ogromne sumy, ale od 6 do nawet 400 złotych można wydać, bo tyle mniej więcej kosztują klejnoty. Na szczęście organizowane są liczne eventy, na których gracz dostaje je za darmo. I to taki gracz, który ani razu niczego nie zakupił więc jak widać producenci są bardzo hojni.

Podoba mi się tło, podkład muzyczny, niektóre dyskusje na czacie i kilka innych rzeczy.

To chyba tyle z recenzji, myślę że warto poświęcić czas na tę pozycję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz