Gratisowa wymiana buffami

Ostatnio spotkałem się z ogłoszeniem jak jakaś osoba chciała wymienić się wonią dziczyzny. Bardzo mnie to rozśmieszyło, tym bardziej że było to coś bardziej dziwnego niż chęć kupna tej woni - np za 5 monet, co także się czasem zdarza. Jednak co do wymiany, postanowiłem dogadać się z tym panem i oznajmiłem mu, że szkoda zachodu na wymianę tym samym towarem. I on mi odpowiedział, że jeśli dam mu doładowanie na woń dziczyzny, po czym wrócę do swojej wioski - to będę mógł to samo doładowanie wykorzystać na swoim terenie.
Czyli w skrócie: trzeba wejść komuś na wioskę i dać woń dziczyzny, albo narybek i szybko powrócić na swoje włości i dokonać tej samej czynności, przy użyciu tego samego doładowania. Warto w ramach testu zrobić sobie tylko jedną porcję karmy dla ryb, albo woni dziczyzny i wykonać operację. Mi się udało, a jeżeli nie jest to jakiś bug to i może jeszcze Tobie się powiedzie. Ja osobiście sadze, że to jednak niedopracowanie w grze, która jest przecież cały czas aktualizowana.

Podsumowując. Wymiany buffami dotyczą tylko mięska i karmy, ale gdyby tak można było to samo zrobić z doładowaniem do żelaza albo złota. Ja niestety nie miałem możliwości, ze względu na moje rzadkie zaangażowanie w przygody, z których można dostać takie doładowania. Jednak Ty może jesteś w innym położeniu, więc warto wypróbować błyskawicznego bonusu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz