Moja droga do 38 levelu

Tak jak to w tytule zostało określone, znajduję się obecnie na 38 poziomie w grze Settlers Online. Chciałem więc po krotce opisać moje działania, a w szczególności błędy jakie sprawiły mi najwięcej problemów.
Już na samym początku byłem dość napalonym graczem, więc siedziałem często podczas tej gry. A jak wiadomo, brak cierpliwości nigdy nie popłaca. Ja byłem niecierpliwy i budowałem na przysłowiową pałę, bardzo dużą liczbę chat drwala i tartaków drewna iglastego, żeby prześcignąć konkurencję. Oczywiście nie byłem na tyle obeznany z grą, żeby wiedzieć iż na 1 chatę drwala potrzebne są 2 chaty leśnika. By to bardzo duży błąd, gdyż nie było już drzew w rejonie domu władyki, więc musiałem wstrzymywać produkcję w większości chat. Nie wspomnę już o tym, że musiałem jeszcze czekać na nowe patenty budowlane(zużyte na nadmiar chat drwali), które były do zgarnięcia po podbiciu bandytów.
Jeszcze większym błędem był fakt, że w wyniku mojej niecierpliwości traciłem cenne klejnoty na przyspieszanie odkryć złóż i budowania oraz rekrutowania żołnierzy. Niekiedy były to minimalne straty, ale klejnoty są najcenniejszym materiałem w tej grze, który można nabyć za realne pieniądze. Często widać na czacie globalnym oferty polegające na sprzedaży domu, który nie wymaga pozwolenia w cenie 500 monet, tudzież tyle samo granitu. Teraz ciężko już ją nabyć za 500 monet, bo każdy woli rzadziej spotykany granit.
Kolejnym błędem jest kilka stajni, kosztem warsztatów do robienia mieczy. Konie nie są cennym towarem i można sprzedać je za niskie stawki. Natomiast miecze są częściej wykorzystywane podczas przygód i podbojów wyspy. Aby zapewnić ciągłość produkcji koni, należy mieć bardzo dużo wody i zboża. Nie można też zapomnieć o tym, że piekarnia i warsztaty piwowara także muszą mieć te składniki.
Ostatnim błędem jaki pamiętam jest roztrwanianie monet za surowce, po bardzo niekorzystnych cenach. Monety są najbardziej cenionym towarem z trzeciego szczebla, gdyż ani deski liściaste ani marmur i konie nie są tak cennymi towarami jakimi są właśnie monetki. Może i nie są to dodatkowe pieniądze, ale jednak sprawiają wielka satysfakcję zainteresowanym graczom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz